۱۳۸۹/۰۹/۳۰

وقت اضافه

الان مساله ای که دارم اینه که وقتم زیادی آزاد شده، و خب معلومه که من عادت ندارم به این وضعیت!
کلی کارهای جالب هست که دوست دارم انجام بدم ولی 2 تا دست که بیشتر ندارم، کلا هم شبانه روز فقط 24 ساعته !
شنا، تنیس، بدنسازی (به منظور کاهش حجم!)، یوگا، پیانو، رقص، خواندن کلی کتاب که خریده ام و نخوانده ام و.... همه اینها کارهایی است که زمانی شروع کرده ام ولی نیمه کاره رها کرده ام. حالا کلی دکتر رفتن و دندانپزشکی و اینها را هم بهش اضافه کنید!
 به عبارتی گه گیجه گرفته ام که کدام کار را الان شروع کنم. رضا که کلاً میگه تا عید استراحت کن و نهایتاً مقاله ات را لطف کن بشین بنویس :)
به نظر میرسه حق با اونه! 

۳ نظر:

زرافه گفت...

واي چه باكلاس!!
چه دغدغه هايي دارين شما!!

ناشناس گفت...

سلام اوني كه نوشتي گه گيجي همان گو(گاو) گيجه است يعني گاوي كه گيج مي شود.نيست گاو خودش گيجه امان از وقني كه گيج هم شود البته دور از جون شما محض اطلاع درست ادا كردن گفتم.
خوش باشي

لاکی گفت...

ناشناس عزیز کلی خندیدم .ممنون بابت این اصلاح ادبی :) فقط من دوست دارم کامنت گذاران رو بشناسم.اگه مساله ای نیست خودت رو معرفی کن.