۱۳۸۹/۱۰/۰۷

دل لاک پشتها هم میشکند

از دیروز اعصابم خرده. خلقمو تنگ کردن. با انگاره های منفی که بهم دادن. خیلی آدم حساسی هستی. خیلی ساده ای. روشون نشد بگن احمقی. ولی من خودم به خودم گفتم. خیلی زود به آدمها اعتماد میکنم. خیلی هم سر این موضوع ضرر کردم ها. ولی باز یادم میره که نباید زودباور باشم.
اینو میدونم که هرچی یه نفر رو بیشتر دوست داشته باشی بیشتر از دستش میرنجی. ولی نمیدونستم که با یه انتقاد اینقدر تو هم میرم.
میخوام تنها باشم.

۹ نظر:

زی زی گولو گفت...

الان اینجا من این وسط چی کاره بودم که از صبح عصبانی هستی!!!!!

یه موضوع دیگه من رو بیشتر دوست داشتی یا اون یکی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاکی جووووووونم ناراحت نباش تو دختر ساده ای هستی هرکی گفته ... غلط کرده خودم میرم می کشمش به زودی

زی زی گولو آسی پاسی دراکولا تابه تا

زرافه گفت...

يكوقتهايي دل آدم ميگيره و ولي نبايد بگذاري كسي اين اجازه رو به خودش بده به حريم احساست وارد بشه. محكم باش خواهر

نیلی گفت...

اگه نظر من رو بخوای تو در محیط کاری یکی از خونسرد ترین و مسلط ترین ادم هایی که من دیده م هستی. مهربونی ولی خوب از پس آدم های مزاحم بر میای

این بود نظر من بدون هیچ تعارفی:)

یک چیز دیگه من به این نتیجه رسیدهم که آدم ها در برابر کسانی که براشون مهم هستند یا دوستشون دارند حساس و ساده اند. چون دیوارهای جفاظتی رو از بینمون بر می داریم.این هم بد نیست.

ناشناس گفت...

نمیدونم سادگی خوبه یا بد و در مقابلش پیچیدگی تا چه اندازه خوب ولی این رو میدونم که موفق کسی است که هنر استفاده از هر دواینها رو داشته باشه و از طرفی هم بلد باشه بموقع و صحیح انتقاد کنه وهم خودش رو توانمند کنه و انتقاد پذیریش رو تقویت کنه

ناشناس گفت...

دلگیر شدن اونقدا که فکرش رو میکنی بد نیست اونجوری لحظات شاد بودن بیشتر مزه میده ولی نباید اجازه بدی تکرارش زیاد بشه که شاد بودن کم رنگ بشه

ناشناس گفت...

از نظرات من اانگار خوشت نمیاد که پاکش میکنی

لاکی گفت...

نیلی جون نیستی که ببینی الان تو محیط کار چه جوریم. اونا که گفتی مال اون وقتا بود

لاکی گفت...

به ناشناس: من چیزی رو پاک نکردم. پیغام خصوصی فرستاده بودی و من مدتی بود پیغامهای خصوصی رو چک نکرده بودم. الان که دیدمشون منتشر کردم.

mast گفت...

این که آدم ها احساسشون رو یاداشت میکن خیلی خوبه چون وقتی غم گین میشن کافیه یک نگاه به نوشته هاشون کنن اونوقت می بینن لحظات شاد زیادی داشتن که لابد فراموش کردن.اینجوری اطمینان پیدا میکنن که می تونن صبر کنن و منتظر یه شادی دیگه باشن.هر چند آدم موقع ناراحتی بیشتر نوشتنش میاد ولی تو سعی کن تا جایی که میتونی لحظات شادت رو بیشتر بنویس.