۱۳۸۹/۰۷/۲۷

وبلاگ های دوست داشتنی

چند ماهی است که وقتی ناراحتم و فکرم پریشان است بهترین چیزی که می تواند از آن حالت بیرونم بیاورد خواندن 2 تا از وبلاگهایی است که خیلی دوستشان دارم (توکای مقدس و گیس طلا). این برای خودم خیلی جالبه. قبلاً در چنین مواقعی با گوش دادن به  موسیقی  یا حرف زدن با کسی مثل خواهرم حالم بهتر میشد، اما الان خواندن وبلاگ از همه آن راهها بهتر جواب می دهد!
دیشب وقتی از سر کار رسیدم خانه خوابیدم تا صبح! آنقدر هم کابوس وحشتناک دیدم که صبح به سختی توانستم فراموششان کنم و بیایم سرکار.قسم می خورم که تابه حال در عمرم کابوسهای به این ترسناکی ندیده بودم. اما الان با خواندن پست آخر توکا حالم خیلی بهتر شده.

۲ نظر:

زرافه خوش لباس گفت...

در اين مورد هم سليقه ايم. من "آيداي پياده رو" و "نونوش" و"خانم شين " رو هم دوست دارم.
راستي كامنت براي اون پست "ببعي" هم اين بود:
گفتم بعضي ها بعد از ازدواج به هر چيزي كه زوج مربوطه علاقه دارد حساسيت نشان مي دهند مثلا يكنفر به گلداني كه همسرش علاقه داشت انقدر آب نداد تا خشك شد...گفتم حواست به ببعي ها باشه يكوقت بلايي سرشون نياد!

لاکی گفت...

اگه یه مو از سر ببعی هام کم بشهدمار از روزگار مسببش در میارم، گفته باشم