۱۳۸۹/۰۸/۱۱

فرآیند تبدیل لاک پشت به خرس

یکی از همکارانم که از بچه های دانشکده هم هست، خیلی لاغر کرده، آنقدر که کم بود از شدت ذوق زدگی برویم بهش تبریک بگوییم. داشتم به بچه ها میگفتم که خوش به حالش! من هرچقدر تلاش می کنم نمی توانم حتی یک کیلو وزن کم کنم. این را که گفتم همه ریختند روی سرم که هه هه تو چه تلاشی می کنی مثلاً؟ گفتم خیلی تلاش ذهنی میکنم. از لحاظ روانی خودم را تحت فشار میگذارم.!!!
اندازه خرس شده ام. لباسهای 2 سال پیش هیچکدام تنم نمی روند. ناراحتم.چند ماه پیش با کلی ورزش و شام نخوردن و تا خرخره سالاد خوردن به زور توانستم 2 کیلو وزن کم کنم که به برکت پایان نامه و روزهای پرفشار تمام کردنش، عین آن 2 کیلو که برگشت سر جای اولش هیچ، 3 کیلوی دیگر هم بهش اضافه شد :(
خلاصه الان اگر میخواهید مرا در یک آن تصور کنید تصویر لاک پشتی را مجسم کنید که از شدت چاقی دیگر دست و پایش را نمیتواند توی لاکش جا دهد!!

۱ نظر:

زرافه خوش لباس گفت...

الان تو لاكت گير كردي...نمي توني بياي بيرون...ها ها ها