۱۳۸۹/۰۸/۱۷

شبی با رستاک

رفتیم کنسرت گروه رستاک. گرچه سی دی "همه اقوام من" را شنیده بودم ولی باز هم خیلی خوب بود. مخصوصا" این که اساتید همه آهنگهای محلی را از همان شهر آورده بودند واول آن استاد قطعه ای را اجرا میکرد بعد گروه اجرا داشتند. اجرای آن استادی که از تربت جام آمده بود را خیلی دوست داشتم ..." سرو خرامان منی ای رونق بستان من... ای شعله تابان من..." و البته آن استاد بلوچی که آخرین قطعه را اجرا کرد و شور و حال خاصی به فضا داد.
وقتی فهمیدم بهزاد مرادی، خواننده و نوازنده گروه که برادر بزرگترش هم خواننده و نوازنده رستاک است، متولد 1364 است و فوق لیسانس مهندسی عمران دارد با این همه هنر! حس بی هنر بودن مفرط در من غلیان کرد!

۳ نظر:

زرافه خوش لباس گفت...

اي شعله تابان من... همين حس و ذوقي كه داري خودش هنر است و هيچوقت براي يادگيري دير نيست. يه چيزي بگم منو نزني ها به قول يكي از بزرگترهاي فاميل "زنان را همين بس بود يك هنر...."
اين آخري شوخي بود.

علی شیرازی گفت...

خداوند به این بزرگتر فامیل طول عمر دهاد!!!این شعر را واسه من هم خوندیویه!!!(به سبک بابا شاه)

لاکی گفت...

جداً؟! برای شما واسه چی خونده؟! معمولاً این شعر رو برای خانمها میخونه تا نشینند و زایند شیران نر!!!