۱۳۸۸/۰۹/۱۶

نیش و نوش

بعد ازگم شدن معرفی نامه آزمایشگاه ( برای آزمایش های ادواری شرکت) و 4 بار عوض کردن متن آن به خاطر اسم طولانیم، بالاخره امروز شال و کلاه کردم و بدو بدو رفتم که آزمایش بدم! ولی فقط موفق شدم آزمایش خون رو بدم و اون 2 تای دیگه هیچی! فکر کنم از بس تمرکز کرده بودم که امروز تمومش کنم کلا" سیستم بدنم مختل شده بود و دست از پا درازتر و با حال گرفته اومدم بیرون تا بعدا" نمونه ها رو ببرم بدم!
ولی وقتی رسیدم شرکت با یک دسر خیلی خوشگل روی میزم مواجه شدم (آخه امروز عید غدیره)، یک قلب شکلاتی و یک گل صورتی خوشرنگ! که ضد حال آزمایشگاه رو جبران کرد. اینا هم هی مارو سورپرایز میکنن، اصلا" مهلت نمیدن ما از کف یکی بیایم بیرون بعد یکی دیگه رو رو کنن.
یاد حرف استاد "مدیریت منابع انسانی" می افتم که میگفت بانک HSBC برای خانمی که کارمند اونجا بوده از روز سوم کاری قهوه مخصوص می برده چون فهمیده بودن که این خانم به نسکافه های معمول اونجا حساسیت داره!
البته درسته که این مسائل رضایت کارکنان رو بالا می بره ولی خب یک کم هم توقعشون رو زیاد میکنه! و کم کم فکر می کنند شرکت وظیفشه که این کارها رو بکنه!

هیچ نظری موجود نیست: